“בונה ירושלים ד'” | אגרת מיוחדת מח”כ אבי מעוז ליום ירושלים

ירושלים, ריקוד דגלים

לפעילי נעם היקרים, ברכת ד’ עליכם.

חזרנו לירושלים!

לאחר 2000 שנות גלות זכינו לקיבוץ גלויות ולהקים מחדש את ממלכתנו – מדינת ישראל.

19 שנים לאחר מכן, זכינו לחזור כמדינת ישראל הריבונית אל העיר העתיקה, הכותל המערבי והר הבית.

דבריו של מוטה גור במערכת הקשר הצה”לית: “הר הבית בידינו”, דמעות החיילים המתרפקים על אבני הכותל וברכת ‘שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה’ של הרב גורן הרטיטו את לבבותיהם של רבבות עמך בית ישראל.

רבינו הרב צבי יהודה זצ”ל, שהיה מן הראשונים להגיע לכותל לאחר שחרורו הביע את עמדתה הברורה והנחרצת של התורה הגואלת: “אל כל עם ישראל, ואל כל אומות העולם, ידעו כולם שאנחנו עושים עכשיו חידוש היסטוריה, חידוש ימינו כקדם. ההיסטוריה הישראלית חוזרת אל תוקף נצח קדמוניותה, מעכשיו ולעולם, ולא נזוז מכאן אף פעם. אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני.”

החזרה לירושלים של מטה מחייבת אותנו לחזור לירושלים של מעלה: לזהות היהודית שלנו, שהיא הסיבה האמיתית שמכוחה ועבורה חזרנו לארצנו.

בימים אלו, בהם זהותה היהודית של מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה של גורמים שונים שמנסים להפוך אותנו ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה, ובפרט ביום הקדוש בו חזרנו לירושלים, אורו של עולם, אנו בנעם מתחזקים במשימה שלקחנו על עצמנו – לחזק ולבצר את זהותה היהודית של מדינתנו האהובה.

פעילים יקרים,

זכיתי בחסדי ד’, לשרת במילואים במשך כ- 29 שנים, בחטיבת הצנחנים ששחררה את ירושלים. במשך שנות שירות המילואים, בסיני (שנת תשל”ח), בלבנון, בחרמון, בהר דב, בבקעת הירדן וביו”ש היה ברור לנו שירושלים היא המשמעות, המהות, הזהות של כל התהליך של שיבת ציון.

כתושב עיר דוד וכמי שנמצא בשליחותכם בחזית המאבק הציבורי לביצורה של הזהות היהודית של מדינתנו ברצוני לברך אתכם וכל אשר לכם בברכת “בונה ירושלים ד’ “.

יום ירושלים שמח לכל בית ישראל!

ח”כ אבי מעוז

יו”ר מפלגת נעם

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר