מחברים את הציבור לזהות היהודית | פעילי נעם יוצאים למבצע ‘פנים אל פנים’

מפלגת נעם ערכה כנס הפותח את פעילות השטח שלה, במטרה לחבר את הציבור הרחב לזהות היהודית של המדינה.
הפעילות תכלול קמפיין רחב בתקשורת ובדיגיטל ומעבר של מתנדבים מדלת לדלת בישובי המגזר הדתי לשיחות “פנים אל פנים” במטרה להתחבר ולהתפקד לנעם.

במהלך הכנס, התייחס הרב טאו לחשיבות הגדולה בהרחבת פעולותיה של המפלגה. “הדברים של אבי, שיוצאים מן הלב – נכנסים אל הלב. הדברים חייבים להיות. כל החלטה שלילית של הפרדת דת מהמדינה והחדרת הטומאה של הפוסטמטודרנה ללבבות של הילדים ושל פשוטי העם – אני רואה בזה מגה פיגוע”.

לדבריו של הרב טאו, “לא שייך בכלל לשאול האם ראוי לבטל על זה תורה. כל הנשאל הרי זה מגונה וכל השואל הרי זה שופך דמים. שלא נהיה כזכריה בן אבקולס שבדקדקנות לא ראויה גרם לחורבן הגדול. תביעו את הדברים בעוז, כשזה מובע על ידי אנשים ישרים שבאים מתוך תורה, הדברים יפעלו יותר ממה שנדמה לנו.

הרב הוסיף כי “יש ציפיה בלבבות וציפיה בנשמות לשמוע את הדברים הטובים והישרים הללו. טיפת טל חיים להחיות אותם בתוך האוירה החונקת. לכן הדברים חשובים בכפל כפלים. בכוח הלימוד והשקידה שברוך ד’ הולכת ומתרבה, כך גם הפעילות תלך ותתגבר. כל פעולה היא מגה פעולה, היא ניצוץ שיכול להביא לאור גדול”.

זהו כנס הכנה ראשון מתוך שלושה. יש שלוש מטרות לקמפיין הנוכחי – חיבור הציבור הרחב לזהות היהודית של המדינה, הרחבת המתפקדים לנעם, ומפגש ישיר, פנים אל פנים עם הציבור הרחב.

לסיום סיפר יו”ר המפלגה, ח״כ אבי מעוז כי “עד לפני שנה ביטלו אותנו. האלפים הרבים שהתפקדו עד היום – מעידים את ההיפך. התמיכה בנו הולכת וגדלה. אנשים רחוקים, שבכלל לא חשבנו שיכולים להיות קשורים למה שנעם מייצגת – מחוברים אלינו, נלחמים את מלחמתנו ברשת, רוצים לשמוע אותנו, וההשפעה גדלה”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר