אות הוקרה לבנט על המאבק בנגיף הקורונה? ח״כ מעוז: אלה אותות ההצטיינות המגיעים לחברי הממשלה הכושלת

ח״כ אבי מעוז התייחס לאות ‘מגן מערכת הבריאות’ שהעניק שר הבריאות ניתן הורוביץ לראש הממשלה הפורש נפתלי בנט, והציע להעניק אותות הצטיינות נוספים לשאר חברי הממשלה

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת ל’מגן מערכת הבריאות’ שקיבל ראש הממשלה הפורש נפתלי בנט משרד הבריאות ניתן הורוביץ.

“שר הבריאות העניק אתמול לרוה”מ החליפי, את “מגן מערכת הבריאות” ואני מצטט: “כאות הוקרה על הובלת המאבק בנגיף הקורונה בשנה החולפת … בלי סגרים והשבתות … בזכות מדיניות שקולה ואחראית, ותודות לניהול נכון, הפכה ישראל למובילה עולמית במאבק בקורונה”. פשוט הזוי. יד רוחצת יד.

מי שקיבלו מדינה שהייתה מס’ 1 בעולם במאבק בקורונה, ובתקופת כהונתם נפטרו מהמגיפה 4,556 אזרחים, מתהדרים במחדל שלהם ומעניקים אחד לשני אות הצטיינות. אז ברוח ההזיה הצינית הזאת, אני רוצה להציע עוד כמה אותות הצטיינות שמגיעים לחברי הממשלה הכושלת.

אות הצטיינות לשר החוץ על הגדרת האנטישמיות מחדש, על המלחמה בהסתה כנגד כוחות האופל ועל ההספד המופלא לחבר לדרך שנפל בקרב
אות הצטיינות לשר האוצר על הדאגה להרגלי השתייה ולשימוש בחד פעמי של מי שנמצאים במריצה בדרך למזבלה.

אות הצטיינות לשר הבט”פ על היותו כוח או”ם במאבק בין עם ישראל לאויביו, ועל הזיהוי המדויק מי חוסל וכמה נרצחים היו בחודש אחד. אות הצטיינות לשרת האנרגיה על ההצלחה להוציא את הגז מהאדמה למרות כל המכשולים.

אות הצטיינות לשר הבינוי והשיכון על הורדת מחירי הדיור. אות הצטיינות לשר הבריאות על החמלה כלפי העוברים שיופלו, התינוקות שייוולדו יתומים מלידה, הנמשכים לבני מינם שלא יוכלו לקבל סיוע פסיכולוגי מקצועי למצוקתם וכל הצעירים שמקבלים עידוד לעבור תהליכים של קבלת הורמונים וניתוחים שיהפכו אותם לעקרים עד אחרית ימיהם.

אות הצטיינות לשרת החינוך על היותה שליחה נאמנה של ההורים להינדוס תודעת תלמידי ישראל החל מגיל הגן בתיאוריות מגדר מסוכנות, ללא ידיעת ההורים כמובן. אות הצטיינות לשר המשפטים על מלחמה בלתי מתפשרת להפרדת הרשויות ולעצמאות הרשות המחוקקת מול דורסנות מערכת המשפט.

אות הצטיינות לשר לענייני דתות על חיזוק זהותה היהודית של מדינת ישראל ע”י ריקונה מתוכן, על ביצור מעמדה של הרבנות הראשית ע”י מתקפה בלתי פוסקת עליה, ועל שיפור מערך הכשרות ע”י הפיכתו לתחרות עסקית בין גורמים אינטרסנטיים.
אות הצטיינות לשרת הפנים על הצלחה בהכלת המתים במגפת הקורונה.

אות הצטיינות לשר התקשורת על חינוך מחדש של הציבור החרדי ע”י רפורמת הניודים.
וכמובן אות הצטיינות לשרת התחבורה על הוזלת תעריפי התחבורה הציבורית לשכבות החלשות, על הטיפול בפקקים ובפקקות ועל המאבק לחיזוק השפה העברית התקנית. ב”ה טוב שנגמר.

בקרוב נבוא לתקן.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר