אמנת איסטנבול היא אחד השיאים בטירלול הפוסטמודרני שהממשלה הביאה עלינו

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס במליאת הכנסת לאמנת איסטנבול אותה רוצה שר המשפטים גדעון סער לאשרר בממשלה.

לדבריו של מעוז ההשכלות באשרור אמנה זו חמורות ביותר ויביאו להחרפת הנדסת התודעה בקרב ילדי ישראל בענייני מגדר וטשטוש בין המינים. “אמנת איסטנבול ששר המשפטים מבקש לאשרר בממשלה היא אחד השיאים בטירלול הפוסטמודרני, האנטי יהודי והאנטי ציוני שהממשלה הנוכחית, שבע”ה ימיה ספורים, הביאה עלינו.

לא לחינם האמנה הזאת מקודמת על ידי גופי שמאל פמיניסטיים רדיקאליים, כמו למשל מרכז רקמן, בתחפושת של רצון לצמצם אלימות במשפחה, שמכסה על רצון לקדם אג’נדה פרוגרסיבית בציבור ובמערכת החינוך. אישרור האמנה הזאת משלים את המהפכה של אהרן ברק בהחלשת החירות הפרלמנטרית במדינת ישראל, והפעם ע”י התחייבויות למועצת אירופה.
אישרור האמנה יהווה זרז לניסיון לחינוך מחדש של הציבור הדתי והמסורתי. על פי האמנה ורוחה אין למשל מקום להפרדה בבתי הכנסת, ונישואין וגירושין כדת משה וישראל יהיו דבר שצריך לפעול כדי לשנותו, ואני מצטט: “מתוך מטרה לבער דעות קדומות, מנהגים, מסורות ושאר מנהגים”.

אישרור האמנה זהו ניצחון של התפיסה שרואה בכל מקום מלחמה בין המינים, והדבר רק יעמיק עוד יותר את המתח בין גברים לנשים, מתח שהפמיניזם הרדיקלי מעצים ללא הפסקה.
חשוב לציין, מדינת ישראל הינה אחד מהמקומות הבטוחים ביותר בעולם עבור נשים, וגם אם יש בעיות שצריך לטפל בהן בתחום האלימות במשפחה, כלפי ילדים, נשים או גברים, אנחנו מסוגלים לטפל בהן בעצמנו, ללא סיוע חיצוני, אירופי או אחר.

אישרור האמנה יאפשר לכל אפריקאית ולכל מסתננת בדרום תל אביב שחוששות מאלימות לקבל במדינת ישראל מעמד של פליטה. קשה להעלות על הדעת פירוק המדינה היהודית והפיכתה למדינה בינלאומית יותר מזה. אישרור האמנה רק יחריף את הנדסת התודעה שמשרד החינוך מנחיל לילדי ישראל כבר היום בענייני מגדר וטשטוש בין המינים.

לא מפתיע בכלל, שמסמך כל כך משמעותי, עם השלכות כל כך נרחבות, לא מובא לאישור בכנסת על ידי שר המשפטים. כזכור, זהו אותו שר משפטים שמבקש להגביל את יכולת בחירת הציבור בבחירות לכנסת.

אני קורא לגורמים השפויים שנותרו בקואליציה: אל תתנו יד למהפכה האנטי דמוקרטית, האנטי יהודית והאנטי ציונית הזאת, להתרחש בקדנציה שלכם, אחרת, חרפת הנזקים של אישרור האמנה תירשם על שימכם לדיראון עולם”

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר