ארגוני הרפורמים מנסים להביא לאישור את מתווה הכותל, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו בעניין:

א. לאחר שנים של הנדסת תודעה, הצליחו ארגוני רפרומים וקונסרבטיבים, חלקם נתמכים על ידי הקרן לישראל חדשה, לקבל את ‘מתווה הכותל’ שהוצג לפני מספר שנים. משמעות המתווה היא שארגוני הרפורמים יקבלו דריסת רגל בכותל המערבי ויוכלו לנהוג בו את מנהגיהם ולממש בו את ‘תפילותיהם’. בימים האחרונים מופעל ‘בליץ’ של לחץ על ראש הממשלה בנט ליישם את המתווה, בין היתר על ידי חבר הכנסת הראביי הרפורמי גלעד קריב, ושר התפוצות נחמן שי שלאחרונה הביע את דעתו שאין עוד צורך לעודד יהודים לעלות לישראל.

ב. הכותל המערבי לא מעניין את ארגוני הרפורמים. הוא לא קדוש מבחינתם, וכבר לפני שנים רבות זנחו הראביים והראביות הרפורמים את התקווה והתפילה של כל עם ישראל לשוב לציון ולירושלים ולבנות בה את בית המקדש.

ג. הסיבה שבכל זאת בעשור האחרון וגם לפניו מנסות נשות הכותל – השליחות הקדמיות של ארגוני הרפורמים – להשיג הכרה ב’תפילותיהן’ בכותל, היא ההבנה שמי שיצליח להגיע להכרה כזרם לגיטימי בכותל – יגיע להכרה כלגיטימי בכל מדינת ישראל.

ד. משמעות ההכרה בתנועה הרפורמית כזרם לגיטימי בישראל היא שארגוני הרפורמים יציגו את ‘תורתם’, שדוגלת ביישום מה שנראה להם מודרני ויפה בדת ומחיקה של כל היתר, כאילו היא המייצגת את מאות אלפי היהודים המחוברים למסורת ואוהבים את התורה, אך אינם מקפידים על קלה כחמורה. זאת כמובן בזמן שארגוני הרפורמים מוחקים את התורה, שהמסורתיים אוהבים ומחוברים אליה. רבים יתבלבלו ויטעו בכך.

ה. ארגוני הרפורמיים הביאו את ‘השואה השקטה’ על יהדות ארה”ב. דעותיהם הפוסטמודרניות הביאו להתבוללות עצומה שמוחקת דורות שלמים של יהודים שלא יוולדו לעולם. גם הנשארים, האוחזים ב’דת’ הרפורמית, נוטים להתנגד למדינת ישראל כביכול בשם ערכי שמאל הומניים, ואף מפגינים נגד צה”ל כשהוא עסוק בלחימה נגד אויבי ישראל.

ו. ייבוא של השיטה הרפורמית לישראל יביא לנישואי תערובת, להתבוללות, למחיקת כל ההבדלים בין ישראל לעמים ובין ערכי היהדות לערכים הפוסמודרניים, ומשמעותה המעשית תהיה חלילה הפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה.

ז. דרך הכותל, מנסים ארגוני הרפורמיים ואוהדיהם הפוסטמודרניים להשיג בדיוק את זה: להגשים את חלומם ולהפוך את ישראל למדינה ככל המדינות, ללא יהדות וללא מסורת. בכך תישמט הקרקע מתחת כל התביעות של עם ישראל על ארצו ומורשתו, והשמאל בישראל ינצח.

ח. בעיצומם של ימי הדין, אנו קוראים לממשלת ישראל, לעומד בראשה, ולציבור כולו: עם ישראל הוא עם קדוש. התורה היא נשמת אפנו, ואבותינו ואמותינו מסרו את נפשם על העברתה מדור לדור. זה הזמן לעצור את הדהירה של ממשלת הפוסטמודרנה אל תהום איבוד הזהות של מדינת ישראל, לעשות חשבון נפש, ולהתחיל מהלך לאומי של התנקות מכל ההשפעות הזרות והמוזרות שהוחדרו לתוך הציבור הישראלי על ידי גורמים זרים.

תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה!

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר