חה”כ אבי מעוז בישיבת ההסדר בקרית גת: זהו מאבק על הנשמה, וזהו הגורם העיקרי לרפיסות המשטרה מול האוייב

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) התייחס במפגש שהתקיים בישיבת ההסדר בקרית גת לפיגוע הרצחני שהתרחש השבוע. “ראשית כל אני משתתף בצערן של המשפחות. האירוע הזה היה אירוע קשה. יש לטפל ביד קשה כנגד אותם בדואים שנלחמים במדינת ישראל”.

בעניין רפיסות המשטרה מול האויב טוען מעוז כי הסיבה לכך היא הנדסת התודעה שנעשתה למשטרה ולבכירי מערכת הביטחון מאז אירועי אוקטובר 2000. “הנדסת התודעה הזאת שיבשה לנו את התודעה הלאומית וגורמת למשטרה להיות רופסת מול המחבלים בירושלים, בערים המעורבות ובנגב. לא בכדי הארגונים הללו מעבירים הרצאות שונות לקציני המשטרה. הם ניסו, ואף הצליחו להחליש את צדקת הדרך”.

בשיחה התייחס מעוז גם לסיבות בגללן הקים את השדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית אמר מעוז כי “הזהות היהודית של המדינה תבוא לידי ביטוי בפרהסיה הציבורית של המדינה. אני לא מתכוון להיכנס לביתו של איש, כואב לי שיש יהודים שלא שומרים תורה ומצוות, אך לא אכפה על איש לשמור תורה ומצוות. אך על המדינה היהודית לשמור על הפרהסיה הציבורית שלה כיהודית.

האם כשיש מלחמה בין רוסיה לאוקראינה, ויש מיליוני פליטים, האם אנחנו מחוייבים לקלוט כל יהודי שרוצה לעלות לכאן? בוודאי! אנחנו המדינה היהודית היחידה בעולם! האם נעדיף את היהודים? בוודאי. אם לא מובילה אותנו התפיסה שהמדינה הזאת היא יהודית, אז בעוד עשר שנים עלולים גם לבטל את חוק השבות כי זו גזענות. אין שום מדינה בעולם בה יש חוק כזה.

המאבק שיש עכשיו, זה המאבק על הנשמה. זהותה היהודית של המדינה, היא נשמתה. זה המאבק העיקרי. יש איברים שהנשמה תלויה בהם.

אנחנו הקמנו את מפלגת נעם, כי הגענו למצב שכבר לא יכולנו לשתוק. במתקפת סייבר משבשים את המהלך התקין של התוכנות ועוד דברים. כך בדיוק, מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפה חריפה של הנדסת תודעה כבר שנים רבות.

היום יושבים שרים בתוך הממשלה שהם פשוט מטורללים. שר הבריאות מתעדף בשיא המגיפה של הקורונה, מתעדף ניתוחים לשינוי מין, על פני ניתוחים מצילי חיים. הוא לקח שני מיליון ש״ח כדי לתת מימון לשינוי מיתרי הקול”

*

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר