חה”כ אבי מעוז מספר: במהלך השנה האחרונה חברי כנסת הפנו אליי עמותות שטיפלו בנושאי זהות יהודית

ח”כ אבי מעוז: “המפלגה שלנו מתארגנת לבחירות אנחנו עושים מאמץ כביר לחיבורים אפשריים. בסופו של דבר אני מעריך שנצא בחיבורים. והיה ונאלץ להתמודד לבד, נתמודד עצמאית לבחירות . גם אם היא נראה שהיא לא עוברת את אחוז החסימה לפי מועד ההסתגלות”.

על האיחוד של סמוטריץ’ ובן גביר הגיב:
“בצלאל ואיתמר, שותפי לשעבר עשו מהלך בין שינהם, והודיעו לנו על מקום שולי מה שהרחק מעבר למה שאני חושב שיהיה בסוף תוצאה בבחירות, על כזה דבר שמשאירים את הזהות היהודית והמלחמה בפרוגרס בחוץ, אני לא מצטרף. דבר מכבד זה לפחות המיקום שהיה בבחירות הקודמות. פעם קודמת לא הסכמתי לבוא למשא ומתן לא פחות ממקום שש, עכשיו אנחנו רוצים שני מקומות בעשיריה הראשונה”.
על אפשרויות חיבור נוספות אמר “אנחנו מנהלים מגעים עם כל מי שבא בחשבון בעניין הזה. ברודני ואמסלם לא באים בחשבון. אנחנו גם במגעים עם הציבור המסורתי, כמו רוני ססובר, אני נלחם למען החינוך של כלל עם ישראל.
אני מחזיק בידי סקרים פנימיים ואנחנו שווים בין מנדט לשינים, ועם חיבור נכון אנחנו יכולים להכפיל את כמות המצביעים.

בהקשר לשנת הלימודים החדשה הוסיף:
אני רוצה לברך את ילדי ישראל ואת הוריהם על שנת הלימודים. שימו לב מה מלמדים את ילדכם, לצערי הרב מערכת החינוך נכבשה על ידי עמותת הפרוגרס על ידיד תכנים שהם לא תכני עם ישראל. במחדל הזה אשם עצימת העיניים של כל הציבור שלנו, על כך שבמשך שנים חדרו אלינו 3000 תכניות לימודים שבאות לטשטש את הזהויות, ואת זה נתקן בע”ה.
על חבר כנסת מתן כהנא ומועצת החמ”ד הבהיר:
אני לא יכול להצביע שום דבר טוב על עשיה של מתן כהנא, הוא בא להרוס את כל מה שנבנה פה במשך 74 שנים, לדרוך על הרבנות הראשית. הרב קוק הקים את הרבנות הראשית לישראל למעלה מ100 שנה, מדינת ישראל שתאחד את עם ישראל שמפוזר בגלויות, צריך גוף אחד שינהל את הזהות היהודית של המדינה.
מתן כהנא נשען על רבנים שהרב אריאל שליט”א הגדיר אותם “שוליים וזוטרים” הוא נכנס על מנת להרוס את הרבנות הראשית.
יש שיח ביני לבינו, כשאנחנו נפגשים אומרים שלום ומדברים, לא מחרים אף אחד, אני חושב שהוא טועה בגדול, עכשיו הוא מצא את מיקומו האמתי.
אם הוא ומפלגתו יקבלו את קווי היסוד של הקואליציה ואלה יהיו ברורים שהיא תשמור על הזהות היהודית של המדינה, אפשר שנשב בקואליציה.
כל מינוי שיתמנה בשעת בחירות הוא לא חוקי ויבוטל לאחר הבחירות. צה”ל צריך רמטכ”ל אז אני יכול להבין שמינו אותו עכשיו. מועצת חמ”ד? מה הלחץ?
רשימת המוצעה שלעצמה, יש שם ארבעה חברים מישיבה זו, הוא הכתיב לשרת החינוך את אותה רשימת רבנים שאמר עליהם הרב אריאל שהם “שוליים וזוטרים”.
המחטף הזה למנות אותם בעת בחירות, יגמר אחרי הבחירות, יהיה שר חינוך חדש ואז תמנה את מועצת החמ”ד.
על פסק הדין של בן אוליאל: “אפילו העינויים שהוא עבר לא הזיזו את בג”ץ ממקומם הפוליטי למקום הצדק שלהם”.
לגבי התנהלות המפלגה הוסיף: אנחנו מתייעצים עם חברי הנהלת המפלגה שאני מוביל אותה ובהתייעצות עם רבני המפלגה שבראשם הרב טאו.
בהקשר מועמדים נוספים ברשימה אמר: “מנכ”ל המפלגה, אלקנה באב”ד הוא מועמד”.
“על פי פסקי הרבנים שלנו אישה לא יכולה להתמודד במפלגה”.
לסיכום, הסביר את ח”כ מעוז את חשיבות המפלגה
“בא נראה מה הציבור יצביע. אם היו מצביעים בשני פתקים, מפלגת נעם הייתה השניה או השלישית בגודלה”.
“המלחמה נגד הפרוגרס היא הדבר העיקרי שחייב להיות היום במדינה. היו עמותות שבאו לכל מיני חברי כנסת תגישו הצעת חוק כזו וכזו, ושלחו אותם לאבי מעוז, אני משתדל להקפיד על שני דברים להגיד את האמת בכל תוקפה ולהגיד אותה בנעם”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר