חה”כ אבי מעוז: על הכח הפוליטי של נעם, החיבור עם הציונות הדתית, וחיבור עם הציבור המסורתי

מה שעומד פה על כף המאזניים זה המאבק כנגד הפרוגרס, אנחנו נאמנים לאחריות שלנו כלפי מדינת ישראל והעם היושב בציון, אנחנו מתכוננים לבחירות הקרובות לכנסת.
מטה השטח שלנו עובד במלא המרץ, יש כרגע למעלה מ83000 תומכים למפלגה, אנחנו עושים כל מאמץ לעבור מדלת לדלת, משכונה לשכונה. עד הבחירות עוד 48 ימים, אנחנו מכינים את המערכות שלנו שתעבוד בצורה משומנת היטב. ועדיין לא ירדתי מהאפשרות של חיבורים.
אני לא מתייחס לראלי, ולביזיון לא ביזיון, היינו שלושה שותפים בבחירות האחרונות, וניהלנו סיעה משותפת, עבדנו בשיתוף פעולה מלא, ומשפוזרה הכנסת, הלכו שני שותפים, והלכו לבד, וסגרו הסכם ביניהם, והשאירו לשותף השלישי את המקום שהם חושבים שראוי לו.
אנחנו עושים את כל המאמצים שלנו שהתמיכה בנעם, לתרגם אותה להצבעה בקלפי עבור מפלגת נעם. אנחנו עסוקים יומם וליל שנוכל למצות את כל כח השטח האדיר שלנו, שמוכנים לעבור מדלת לדלת ומעיר לעיר, ומשכונה לשכונה, ורוב העם תומך בדגל שאנחנו נושאים, ואת התמיכה הזאת אנחנו רוצים להביא לקלפי.
יש את מספר שתיים, הרב ישראל אביטן, הוא יעמוד בראש מטה המסורתיים שלנו, אנחנו פונים לעמך ישראל, הוא מורכב מחרדים, מסורתיים, אנשים שאינם שומרים תורה ומצוות, ודתיים, אנחנו נעבור בכל הארץ ונקרא לכולם תביעו את תמיכתם בזהות היהודית של המדינה.
מי שרוצה מורשת, שיביעו את התמיכה שלכם בנעם.
אנחנו מאוד רוצים, ומאז שהקמנו את השדולה לזהות יהודית, ושמתי את עו”ד רוני ססובר כמנהלת השדולה, ואני חושב שהחיבור הזה הוא חיבור אסטרטגי, החיבור הזה עם הציבור המסורתי, לחבר אותו ביחד, אנחנו מפלגה דתית, ואני חושב שאפשר חיבור כזה באמצעות בלוק טכני.
אני לא הופתעתי משום צעד במערכת הפוליטית הזאת, ובע”ה נמקסם את כוחו של הגוש.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר