חה”כ מעוז בחיזוק לצעדת הדגלים “דגלי ישראל בעיר במרכז הארץ זה כבוד לאומי”

יו”ר נעם חה”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) מחזק את מארגני צעדת הדגלים שצפוייה בחנוכה בערים רמלה ולוד “עצוב, אבל כנראה בימי הממשלה הזו צריך להזכיר – מדינת ישראל היא מדינת היהודים. יהודים שצועדים עם דגלי ישראל בעיר במרכז הארץ זה כבוד לאומי, ולא פרובוקציה”, אומר מעוז.

לדברי יו”ר נעם “הניסיון של ארגוני הקרן החדשה, של מוסי רז ושל חברי מועצות ערבים לעצור את הצעדה – זה חלק מניסיונות לקדם את מדינת כל אזרחיה, וזו רוח גבית לפרעות ולאינתיפדה שראינו בשנה האחרונה. לא בכדי כשערביי ערים אלו פרעו ביהודים, קולם של כל המתנגדים לצעדה לא נשמע. זה חלק מהמחלה של מחנה שמאל כפי שהגדיר זאת גדעון לוי”, אומר מעוז.

מעוז הוסיף “לכל אוייבי ישראל אני אומר – חזרנו, עם ישראל שב לארצו ולמולדתו, לא ארץ נוכריה לקחנו כי אם נחלת אבותינו, לא ניתן לכם להגלות אותנו שוב, לא מערי ישראל ולא כל ארצנו.
מושקעים כאן מליארדים של כסף ארופאי במטרה לגרש אותנו, לגרש את המורשת שלנו ולמחוק את הזהות היהודית של המדינה, כמו המתיוונים שמטרתם היתה להפוך את עם ישראל כעם ככל העמים, אנחנו נעמוד כחומה בצורה מולו, ישראל תישאר יהודית, אין מתאים מחנוכה לצעוד בערי ישראל ולחזק את הזהות היהודית”, סיים מעוז.

צילום תמונה ראשית: שאטרסטוק

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר