ח”כ אבי מעוז בכיכר השבת: “מפלגת נעם קמה כדי שהמדינה תמשיך להיות מדינה יהודית”

לגבי החיבור עם הציונות הדתית:
אנחנו מביאים את ההחלטות העקרוניות עם הרבנים, והציעו לנו או המקום האחת עשרה, או להתמודד עצמאית, הכנו את כל המנגנון של המפלגה להתמודדות עצמאית, והבאנו את השאלה לפני רבותינו והם החליטו לקחת את המקום האחת עשרה.
כשהציעו את המקום ה-11, הרשימה סביב 12 מנדטים, ואנחנו נעשה כל מה שנוכל להכניס את נעם לכנסת הבאה.
על המטרה של מפלגת נעם:
המטרה שלנו היא להשפיע על הצביון היהודי של המדינה, על הזהות היהודית, להוציא את האג’נדות הזרות.
רבותינו מסתכלים במבט של תורה ומדינה יהודית, במבט הזה רבותינו מחליטים מה לעשות, ואתה יודע שכשהייתה אפשרות להיכנס עם ממשלה שערבים נמנעים מבחוץ, הרב טאו הראשון שאמר לתמוך.
אנחנו מפלגה חרדית, לאומית, שדואגת למדינת ישראל בתור מדינה יהודית.
אפשר להגיד הרבה דברים מה יהיה, שיהיו בחירות, שיהיה לגוש 61 מנדטים, שנעם תכנס, ואחרי זה נדבר.
על השפעת נתניהו על ההסכם:
הרב טאו ורבותינו שקלו את העניין בצדדיו השונים, ואנחנו שלמים עם ההחלטה שלהם. ידעתי שהציונות הדתית לא ירצו אותי איתם. הם לא רצו את נעם בפנים, ידענו שזה יבוא, וזה בא. אנחנו נאמנים לרעיון שלנו ולדגל שלנו, ואת הדגל הזה נמשיך לשאת, ואחרי ההחלטה של הרבנים נמשיך לכנסת הבאה.
אם יתנהל משא ומתן, כל מפלגה תנהל משא ומתן בנפרד. אותי מעניין העניין עצמו, אם נתניהו ידע להבטיח לי שתכנית ‘מגן העם’ שלנו תנוקה מהאג’נדות הזרות, אם זה יקרה בלי שאהיה שר – אפשר, אבל אני לא מאמין שזה יקרה בלי שאהיה שר.
לגבי בן גביר:
חוקי הבריאה לא משתנים, חוקי התורה לא משתנים, אם אדם רוצה לעשות שינויים קוסמטיים, אפשר, היו מנהיגים שאמרו “מה שרואים מפה לא רואים משם”, ואריק שרון ובנט שאמרו את המשפט הזה, הביאו לנו אסונות. אני לא נכנס לוויכוח שיש בתוך עוצמה יהודית, לא צריך להתערב בתוך עוצמה יהודית.
על יוסי ברודני:
צורת החשיבה שלו היא כמו של השמאל. ברודני פגש אותי לפני שנתיים, לפני הבחירות הקודמות, התחנן אליי שאדבר עם נתניהו שישוריין בליכוד. יש אצלו מקרה מחריד בגבעת שמואל, שיטפל בזה, אם הוא לא רוצה, שילך.
אין להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה, תפרשו בכבוד, אל תתמודדו בכנסת הזאת, בע”ה אם תרצו תתמודדו אחרי זה.
יוסי ברודני לא יכול להגיד לי שאני לא מייצג את הציונות הדתית, כל אחד חושב שהוא מייצג את הציונות הדתית, יבושם להם, במציאות אין סיכוי לעבור. אם הם יעברו, אני בספק אם הם חלק מגוש הימין שלנו.
איילת שקד עדיין יושבת בממשלה עם רע”ם, אי אפשר להאמין שהלב שלה בימין.
חוקי הדת והמדינה:
כל מהותנו זה חוקי דת ומדינה, נעם קמה כדי שהמדינה תמשיך להיות מדינה יהודית, המדינה בעצם מהותה תהיה מדינה יהודית. נעם קמה בשביל הדבר הזה, נלחמנו בממשלה הקודמת על מה שהיה אפשר, נמשיך להילחם על קדושת הכותל לכל אורכו, ואגיש את הצעת החוק שהגשתי כבר, שהכותל לכל ארכו מתנהגים על פי פסקי הרבנות הראשית.
על רם בן ברק:
הוא יורד לפופוליזם הכי נמוך שאפשר, למה לרדת לזה? מה זה מועיל לסיסמאות, הלוואי שכל הקרייניות ילכו עם כיסוי ראש אם הן רוצות. אנחנו רוצים שהמדינה תהיה מדינה יהודית בפרהסיה הציבורית שלנו.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר