ח”כ אבי מעוז לערוץ 7: נתכנס בחדר אחד ותצא רשימה מצוינת

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז מודאג לקראת ביקורו של נשיא ארה”ב ג’ו ביידן בישראל.

“אני חושב שביקור ביידן מאוד מסוכן לישראל. כשבנט ולפיד הודיעו שהם מפזרים את הכנסת, קראתי לביידן שלא להגיע למדינת ישראל באמצע מערכת בחירות. ג’ו ביידן בא לכאן על מנת לקדם עם ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, את פיתרון שתי המדינות לשני העמים”, אמר מעוז שהתארח באולפן ערוץ 7.

”זו הנדסת תודעה, כי אין כאן עם פלסטיני. יש את עם ישראל שחי בארץ ישראל כבר אלפי שנים ולכן הוא חזר אחרי שנות הגלות והקים את ארצו וזו מדינה אחת לעם אחד. אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ שלא להחזיר לשולחן את הנושא הפלסטיני”, הוסיף ח”כ מעוז.

מעוז התייחס למסיבת העיתונאים שערך יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר שקרא לאמוד את כוחן של המפלגות וכך להרכיב רשימה אחת של הציונות הדתית כולה לכנסת הבאה. “אנחנו בעד אחדות כמובן. בימים ובשבועות האחרונים אני עוסק באיחוד כוחות. שמנו לעצמנו למטרה להגיע לבחירות הקרובות מאוחדים ברשימה אחת, כמו שעשינו בבחירות הקודמות וזה הצליח מאוד. עבדנו כסיעה מאוחדת עם סיעת הציונות הדתית וגם עם סיעת עוצמה יהודית. ללכת לאחדות זה צו השעה ואנחנו צריכים להמשיך לעשות את כל מה שאנחנו יכולים כדי להגיע מאוחדים לבחירות”.

“אני חושב שכמו שבכל השנה ושלושה חודשים הוכחנו שאנחנו יודעים לעבוד בצורה חברית, נתכנס בתוך חדר אחד ותצא רשימה מצויינת”, הוסיף מעוז.

האם מעוז רואה את איילת שקד ומתן כהנא כחלק מהימין? “אני מסתכל גם על כהנא, גם על שקד וגם על הנדל והאוזר. אני לא קונה את ההגדרה שלהם “ימין ממלכתי”. הם פעלו נגד הזהות היהודית של המדינה, נגד הרבנות הראשית ועכשיו הם מחפשים את דרכם. הם פעלו ביהירות, לא שמעו להערות הענייניות שלנו וסופו של כל יהיר שיחפש את דרכו”.

מעוז גם מתריע מפני כרסום בהיותה של מדינת ישראל יהודית, בעקבות ההחלטה לאשר נישואים אזרחיים שבוצעו באמצעות הזום. “זה חלק מדהירתה של מדינת ישראל להגדרה כמדינת כל אזרחיה. במדינה יהודית הנישואין הם כדת משה וישראל. אנחנו הולכים ומתדרדרים מדחי לדחי. הבחירות הקרובות היא בחירה אחת יסודית שאנחנו רוצים לעשות – האם אנחנו רוצים להיות מדינה יהודית או מדינת כל אזרחיה”.

“אני חושב שצריך להגיש ערעור על החלטת בית המשפט ולעשות כל מה שצריך. אחרי שננצח בבחירות, נצטרך לתקן את כל תיקוני החקיקה הנדרשים על מנת להחזיר את כל העניין של נישואין וגירושין במדינת ישראל למקום הנכון”, הוא מסכם.

צפו בריאיון המלא >>>

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר