ח”כ מעוז בהפגנת הימין: “עם ישראל לא ישתוק לנוכח ניסיון הפיכת המדינה היהודית למדינת כל אזרחיה”

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) השתתף הערב במחאה מול משרד ראש הממשלה בירושלים במחאה על מדיניות הממשלה, במלאות שלושים יום להירצחו של יהודה דימנטמן הי”ד בפיגוע ירי סמוך לחומש. “בספר שמואל כתוב שאבנר היכה את עשהאל בחניתו ‘אל החומש’. מפרש שם המצודות: “אל צלע החמישית, שהוא על הלב”. באנו היום לזעוק על דמו של יהודה הי”ד שנשפך במאבק על התורה והארץ. באנו היום לזעוק על הניסיון והרצון להרוס את הישיבה בחומש כהמשך למעשה העקירה והגירוש בתשס”ה. אבל בעיקר באנו היום לזעוק על הלב”.

“אותה היד שהכניסה את תומכי אויבינו לתוך הממשלה ונכנעת פעם אחר פעם לכל דרישותיהם, היא אותה היד שמרימה כעת את הגרזן על לימוד התורה וההתיישבות בלב השומרון, והיא אותה היד ששולחת את אצבעותיה על מנת לטשטש ולבלבל את כל מה שמבטא את זהותה היהודית של המדינה. מתוך ההתעוררות שלכם, ומתוך ההתעוררות של עוד רבים רבים בעמנו הגדול, עם ישראל לא ישתוק יותר”.

“נמחה כנגד הרפיסות והכניעה מול אויבינו תומכי הטרור. נמחה כנגד ניסיונות השתקת קול התורה ברחבי ארץ ישראל. נמחה כנגד מחיקת הזהות היהודית והניסיון להפוך את מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה. נמחה וניאבק עד שהממשלה הרעה הזאת תיפול ותעבור מן העולם”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר