ח”כ מעוז בחומש: “באנו להתחמם במסירות הנפש על ארץ ישראל”

יו”ר מפלגת נעם וחבר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ אבי מעוז, הגיע הבוקר (שני) לישיבת חומש על מנת לחזק את הבחורים. מעוז הגיע כחלק מהמאמץ של חברי הכנסת מהימין לשבור את המצור על חומש, שסגור להגעת התלמידים והאזרחים מאז אתמול בבוקר.

בשיחה עם תלמידי הישיבה הודה להם ח”כ מעוז בשם כל עם ישראל על פועלם. לדבריו, “באתי להגיד תודה רבה לכם בשם כל ישראל. למרות שאני ח”כ אחד מתוך 120, בשם כל עם ישראל – תודה רבה לכם. אתה נכנס לאוהל ואתה סופג תורה. אשריכם שאתם זוכים לכך ולומדים תורה בשקידה כזאת, ובזכות התורה שלכם ומסירות הנפש על התורה וארץ ישראל, בעז”ה הישיבה הזאת תמשיך להתקיים ועוד תגדל ותפרח, וגם הישוב יקום במהרה בימינו”.

בתום הביקור חזר ח”כ מעוז על דבריו “באנו להתחמם במסירות הנפש על ארץ ישראל, ובעיקר ממסירות הנפש על התורה. בחומש אין כלום אבל יש הכל. יש תורה, והתלמידים לומדים בשקידה רבה ובעז”ה מתוך השקידה ומתוך המסירות נפש על ארץ ישראל ועל התורה, הישיבה תמשיך להתקיים והישוב יבנה מחדש במהרה בימינו”.

קודם לכן ביקר ח”כ מעוז בביתו של ראש ישיבת חומש, הרב אלישמע הכהן. הרב אלישמע, יחד עם מנכ”ל הישיבה, סקרו בפני ח”כ מעוז את הפעילות של הישיבה, וכן את המאמצים שלהם להסדיר אותה בחוק וכן לחזור לגור בחומש ולבנות את הישוב מחדש.

כאמור ביקורו של ח”כ מעוז הגיע במטרה לנצל את חסינותו הפרלמטרית ולשבור את המצור על חומש. מאז אתמול בבוקר חוסם הצבא את הדרך המובילה משבי שומרון למקום ולא מאפשרת לתלמידים ולאנשים שבאים לחזק את הישיבה, להגיע למקום. בעקבות כך החליטו מספר ח”כים ממפלגות הימין לנצל את חסינותם ולעלות להר. אמש ביקרו במקום ח”כ סמוטרי’ץ, סטרוק, סופר ובן גביר מהציונות הדתית וכן ח”כ שלמה קרעי מהליכוד. בהמשך מתכננים להגיע גם ח”כ פידרוס מיהדות התורה וח”כ משה אבל מש”ס.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר