ח”כ מעוז לשר הבט”פ: “הנקודה הא-מגדרית – ניסיון לעצב מחדש תודעה ציבורית”

בעקבות פניות שהגיעו ל’מוקד להנדסת תודעה’ בגין פרסומי מודעות דרושים של המשרד לביטחון פנים בהם מופיעה הנקודה המגדרית באמצע מילים, שלח ח”כ אבי מעוז יו”ר מפלגת נעם מכתב לשר לביטחון פנים עומר בר לב בבקשה לתקן את אותם פרסומים – ולחזור לשימוש בעברית תקנית.

בפתח המכתב תואר כי “הנקודה המדוברת הינה תופעה חדשה, שבאה לעולם מתוך מגמה להחליף את הלוכסן. בעוד הלוכסן, המקובל בשימוש מזה שנים רבות, מציין בשפה המקובלת שתי אפשרויות, מטרת הנקודה היא להביא לידי ביטוי את כל המרחב ‘המגדרי’ שבין האיש והאישה”.

עוד הוסיף ח”כ מעוז כי מקור הנקודה המגדרית הוא אג’נדות רדיקליות “ששמו לעצמן למטרה לטשטש את ההבדלים שבין גברים לנשים, מתוך תפיסה פוסטמודרנית אשר רואה לעצמה למצווה לטשטש ואף לבער מן העולם את הזהויות המקובלות מדורי דורות בעם ישראל ובחברה האנושית – הזהות האישית, המשפחתית, הדתית והלאומית, בשל היותן ישויות מדכאות”.

לדבריו” מדובר בניסיון לעצב מחדש תודעה ציבורית על ידי שימוש בשינויי שפה ולשון ויציאת ‘שיח חדש’. בטוחני כי הדברים נעשו בתום לב, וכי לא היה בכוונתכם להיות כלי לשימושם של אותם גופים ואותן אג’נדות”.

ח”כ מעוז סיים את מכתבו בבקשה לתקן את הפרסום “אני פונה אליכם בכדי שתתקנו בהקדם את אותם פרסומים, ותחזור לשימוש בעברית תקנית, השפה שבה חזר עם ישראל להשתמש כחלק מתחייתו הלאומית”.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר