ח״כ מעוז: הקשר בין דבריו של לפיד לפרסומת של הגשש החיוור

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) הגיב לדברים שאמר בריאיון הבוקר (ג’) שר החוץ יאיר לפיד. כשנשאל לפיד על הביקורת מהציבור השיב לפיד כי “הביקורת היא לא על הממשלה, היא על הקורונה, היא הבעיה”, לדבריו, “אין פתרונות פשוטים לבעיות מורכבות. טיפול הממשלה לא מושלם ולא יכול להיות מושלם. מצבנו טוב מרוב מוחלט של מדינות העולם, גם מבחינת הכלכלה וגם מבחינת הבריאות”.

בנאום שנשא במליאת הכנסת כחלק מסדרת נאומים בני דקה בנושא ‘הנדסת תודעה’, תקף מעוז את דבריו, והגדיר אותם – “הנדסת תודעה”. מעוז הוסיף: “זה מזכיר פרסומת שעשו פעם הגששים לטוטו שבה אחד אומר לשני: הצלחת לנחש נכון הפעם? והשני עונה: אני ניחשתי נכון. הם לא שיחקו נכון. אם זה לא היה עצוב, היינו מתגלגלים מצחוק”.

לדבריו של מעוז, “אכן הבעיה היא הקורונה. אבל עליה אי אפשר למתוח ביקורת. ביקורת אפשר וחובה למתוח על מי שהאחריות בידו, ועל מי שביהירותם זילזלו ותקפו בחריפות את הממשלה הקודמת במאבקה במגיפה, והצהירו מעל כל במה שהם ינצחו אותה בקלות. ככה זה כשלפי הדיווח, בישיבת הממשלה האחרונה, כשהתחיל הדיון על הקורונה, מיהרו השרים לפיד, גנץ, ליברמן ואבידר לעזוב את הישיבה”. לסיום המליץ ח”כ מעוז לאזרחי ישראל “לחבוש מסיכות, להתחסן ולשמור מרחק. גם מהממשלה הזאת”.

דוברות-הכנסת: עדינה-ולמן

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר