כשמנותקים מהעם, מהתורה, מהרוח – ממשלת ישראל הופכת לממשלת שיתוק

מול הקורונה, בנט עסוק במניפולציות על מנהלי מחלקות ובתי חולים. רק הבוקר חשף מנכ”ל ביה”ח רמב”ם שבממשלה דרשו להתפשר על איכות הטיפול בחולי קורונה, בכדי ‘לעמוד’ ביעד של הגדלת ספיקת בתי החולים. וזה לפני חוזה השתיקה שניסה בנט ליישם מול מנהלי המחלקות. והנגיף מתפשט.

מול שריפת ענק בירושלים, שהיא עוד גחל במדורת ההצתות המתרחבת, הממשלה מהססת ומתעכבת בבקשת סיוע, ובעיקר נמנעת מלפעול בצורה נחושה ורצינית מול המציתים ולהגדיר את מעשי ההצתה כפיגוע לאומני. והלהבות בוערות. מול ירי רקטי על תושבי ישראל מעזה, הממשלה כבר יממה לא מגיבה. הדיבורים על שינוי המשוואה ותגובה חריפה על כל בלון התפוצצו כמו בלון מלא אויר. וחמאס לא מורתע. מול ירי של חיזבאללה על ערי ישראל, הממשלה עסוקה בהסברים כיצד ארגון הטרור הלבנוני בעצם מורתע ולא התכוון להסלים ולכן אפשר להכיל. ונסראללה צוחק.

יש משהו מאחורי השיתוק הזה, משהו מאוד עמוק. זה הרבה מעבר לאצבעות של עבאס ואל-חרומי שעלולים להזיק לממשלה הזו שתלויה בהם כל כך, גם מעבר לסוכני קונספירציות והתנגדות לחיסונים שיושבים על כיסאות בממשלה. זה גם לא רק העובדה שמפלגת השלטון היא באופן חסר תקדים מפלגה בת שישה מנדטים, משותקת ומסורסת.

יותר מהכל, זה הרוח.

כשממשלת ישראל מייצגת את עם ישראל, כשהיא פועלת למענו, כשהשרים וראש הממשלה עוסקים בחיזוק מדינת ישראל מול אויביה – יש להם כוח, יש להם רוח, יש להם מוטיבציה. יש להם גם סייעתא דשמייא, שתושבי מדינת ישראל כבר התרגלו אליה ורואים בה מובן מאליו לפעמים. ממשלה כזו טועה לעתים, מפשלת לפעמים – אבל היא עושה ופועלת.

אבל כשהממשלה מורכבת מיהודים וערבים, אוהבי המדינה ואויביה, אנשים שחפצים בטובת עם ישראל ואחרים שפועלים בכל כוחם למדינת כל אזרחיה, כש”שמים בצד את כל מה שבמחלוקת” או במלים אחרות מתחייבים מראש שלא לעשות שום דבר בנושאי הליבה שמעסיקים את מדינת ישראל – אין כוח ואין רוח. יש רק חבורת אנשים עייפים, שעוסקים בלברוח מאחריות, בלמרוח ולטייח ולנסות להפנות את הכישלון ממני לאחרים.

ממשלה כזו גם לא יכולה להחזיק הרבה. כי היא ממשלת שיתוק עוד בטרם נולדה, ולא בגלל קונסטלציות פוליטיות, אלא כי זה הדי-אן-אי שלה. ממשלה כזו תיפול בקרוב, ואנו נכנס תחת האלונקה, נשקם ונבנה ונחזק. בעזרת ה’ בקרוב!

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר