לא מבזבזת זמן: מפלגת נעם פתחה במפקד לבחירות הבאות

מאות מפעילי מפלגת נעם, יחד עם ראשי ורבני המפלגה התכנסו הערב בירושלים. בכינוס הכריזו בנעם על פתיחת מפקד למפלגה. הכינוס למעשה מהווה את יריית הפתיחה של פעילות המפלגה לקראת הבחירות הבאות, ומגיע לאחר שלפני מספר ימים הודיעה נעם כי היא לא תרוץ בבחירות הקרובות לכנסת. בנעם מצביעים על העדר בית לציונות הדתית ומקווים כי המפלגה תהיינה האלטרנטיבה האידאולוגית של הציבור הלאומי-יהודי בישראל. 

בכינוס השתתפו הרבנים הרב צבי ישראל טאו, הרב ישעיהו דורון, הרב אלעזר נאה, הרב קובי דביר ורבנים נוספים. הרב טאו דיבר בכינוס על הצורך במפלגת נעם “במקום שאין איש השתדל להיות איש ובמקום שאין מפלגה ששמה לב לדבר היותר מהותי והיותר נצרך לקיומנו ועתידנו אז עלינו להיות אנשים, ולא משום שאנחנו גאונים ולא משום שאנחנו מחפשים שם בהיסטוריה.”

הרב דרור אריה דיבר על הדברים שבכוונת נעם לתקן “השבת נרמסת, המשפחה הנורמלית נדחפת אל מחוץ למרחב הלגיטימציה, ואת מקומה מנסים לתפוס עיוותים חשוכים מימות סדום, מצרים וכנען. באנו לארץ הקודש להקים ממלכת כהנים וגוי קדוש, ולא כדי להשחית את עתידתו לבטלה.”

בנוסף דיברו באירוע גם עו”ד אלדד רבינוביץ וסא”ל (במיל) אייל תם. הרב צבי קוסטינר שלח ברכה מצולמת לאירוע. בסיום הכינוס, הכריזו בנעם על פתיחת המפקד למפלגה. מאות הפעילים צפויים להתחיל בימים הקרובים לפקוד מתפקדים למפלגה. לפעילים חולקו ערכות עזר עם חומרים אשר יסייעו להם בהסברה.

פורסם בכיפה https://g.kipa.co.il/952830/w/

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר