מעל 100 רבנים וכ-3,000 פעילים: הועידה הגדולה של נעם שברה שיאים!

עשרות רבנים וראשי ישיבות ואלפי פעילי המפלגה השתתפו בועידה הגדולה של מפלגת נעם • בועידה שמעו הפעילים הרצאות בעניין המערכה על הזהות היהודית, וקיבלו הדרכות מפורטות כיצד לסייע בתור פעילי המפלגה • באירוע המרכזי נאמו הרב צבי ישראל טאו, יו”ר המפלגה חבר הכנסת אבי מעוז, הרב דוד ג’יאמי, הרב יגאל קמינצקי ותא”ל במיל’ אפי איתם • מדובר במפגן כוח חסר תקדים!

צפו בתקציר הועידה

https://youtu.be/xKbey1fQldA

צפו בועידה המלאה

פעילים, מתפקדים ותומכים יקרים – שלום לכם!

שמחנו מאוד השבוע לפגוש רבים מכם בועידה הגדולה שקיימנו בירושלים.
לועידת נעם הגיעו אלפי תומכים ופעילים, שאת כולם נשאה הרוח הגדולה: רוח הזהות היהודית של המדינה, רוח הפעילות וההתמסרות, רוח ההקשבה לגדולי ישראל שאנו זוכים ללכת לאורם תמיד, וזכינו שישתתפו איתנו בועידת נעם.
מפגן הכוח העצום שהיה בועידה מעורר הדים רבים, ופקח עיניים שעדיין היו עצומות מלראות את תפקידה הייחודי וכוחה הגדול של נעם.
הועידה אינה אירוע חד פעמי! היא רק יריית הפתיחה במסע הגדול של שלושת החודשים הקרובים, עד לבחירות. מסע של חיזוק הזהות היהודית, של פעילות לביסוס והעמקת התמיכה בנעם, מסע של חיבורים ושיתופי פעולה עד לבחירות, שאחריהן נקים בעז”ה ממשלה יהודית-לאומית בראשות בנימין נתניהו, נתקן את נזקי ממשלת לפיד-ליברמן, ונחזק את זהותה היהודית של מדינת ישראל.
שבת שלום ובשורות טובות!
ח”כ אבי מעוז

תת אלוף במיל’ אפי איתם: “כיו”ר המפד”ל לשעבר, ככה הייתי רוצה שתיראה הועידה של קמפיין הפתיחה”

תת אלוף במיל’ והשר לשעבר אפי איתם אמר: “יש ויכוח אם נעם יעברו את אחוז החסימה או לא, אני אומר לכם, נעם יעברו את אחוז החסימה. המהלך שאתם עושים פה עתיד לגדול מאוד מאוד. כשקוראים למבצע צבאי שנעשה בשם כל עם ישראל “עלות השחר”, יש לזה משמעות, אמירות פנימיות עמוקות ומחיות”.

בסוף דבריו הוסיף איתם ואמר כי בהיותו כיו”ר המפד”ל, אם היו שואלים אותו איך ירצה שיראה כינוס פתיחת הקמפיין של המפלגה, היה רוצה שייראה כמו ועידת נעם – בהשתתפות אלפי פעילים המגוייסים למפלגה.

תת אלוף במיל’ ויו”ר המפדל לשעבר אפי איתם

הרב יגאל קמינצקי: גונבים לנו את המדינה היהודית

עוד דיבר בכנס הרב יגאל קמינצקי, רבה של גוש קטיף. “בשנים האחרונות אני עסוק בסוגיות של חברה, אבל שם לב שמתחת לרדאר גונבים לנו את המדינה היהודית. מקעקעים את המסורת עם מאבק של כוחות אדירים נגדנו. ניסו להעביר חוק שאומר שהמדינה תחליט על כספים של בני זוג מאותו מין והצלחנו לעצור את זה. אמנת איסטנבול באה לעקור את הזהות היהודית מהשורש, למסור סמכויות של חינוך ומשפחה. כל מי שמרגיש נרדף במדינה אחרת, יכול לבוא לישראל. רוצים להפוך אותנו למדינת כל אזרחיה”.

לדבריו, “עם ישראל מחכה לפעולות של נעם, ואני מאמין שתנועת נועם מסוגלת להרים את הדגל. היא זיהתה את הצורך במאבק על הזהות היהודית. היא נאבקת בעוז וגבורה ללא פחד, מה שחברי הכנסת מפחדים לעשות. דבר נוסף, יש פה פוטנציאל אדיר של חיבורים, נעם היא זאת שמסוגלת לחבר את כל הציבור המאמין תחת דגל אחד של קריאה בשם השם”.

צפו בנאום הרב יגאל קמינצקי

הרב דוד ג’יאמי: “בגלל שאנו שלוחים של כלל ישראל – ננצח”

“אני בטוח שאבי מעוז מעדיף לשבת ללמוד דף גמרא מאשר לשבת בכנסת. אני בטוח שמי שיושב פה מעדיף לשבת וללמוד ולא להכניס את ראשנו לפוליטיקה”, פתח הרב דוד ג’יאמי את דבריו. “אז מה בכל זאת קרה לנו? מה לנו ולפוליטיקה? נפל דבר בישראל. מה שראינו בשנה האחרונה במצב של הממשלה הנוראית שהייתה לנו. איזו מסירות של הנוער, איזו להיטות על תורת ישראל, על קדושת המשפחה, על הרבנות הראשית. איפה היה דבר כזה לפני 30 שנה?”.

הרב הוסיף והזדעק על מצב החינוך בבתי הספר “כשילד אומר: ‘אתמול למדתי איך בנות מניחות תפילין, ומחר אני אלמד על יום הנכבה’ – מישהו יכול לשאת את זה?!”.

הרב דוד ג’יאמי שיבח את דיבורו הברור של ח”כ אבי מעוז בכנסת, ואמר: “”אני בטוח שרבנו הרב צבי יהודה שהוא רואה את אבי מעוז עולה לנאום בכנסת הוא מדושן עונג”.

“הלבבות של עם ישראל מחכים לנו. לא לנו אישית אלא לדבר השם”, סיים הרב ג’יאמי, “ריבונו של עולם איתנו, אנחנו שלוחים של כלל ישראל לדורותיו ולכן אין ספק שזה ינצח”.

צפו בדברי הרב דוד ג’יאמי

הרב טאו: “מפלגת נעם צריכה להיות מפלגת העם”

בדברים שנשא, אמר הרב צבי טאו שליט”א כי “עם ישראל כבר עמד בפני ניסיונות רבים וקשים ובפני אויבים רבים וחזקים והתגבר עליהם. גם על הפוסט מודרניות אנחנו נתגבר ונמגר אותה, אבל בשביל כך עלינו להיות מודעים לגודל הסכנה ולעוצמת ההרס הנעשה בקרבנו”.

עוד הוסיף הרב “הספקנות השולטת כעת, מראה לנו באופן מוחשי מהו עולם בלי אמת. מתוך כך נבין טוב יותר את חשיבותה של האמת ואת נחיצותה, ונבין טוב יותר למה צריך את אליהו המבשר את אמיתת האמונה ומוחלטות התורה. מפלגת נעם צריכה להיות – ובע”ה עוד תהיה במהרה – מפלגת העם, כאשר אבי מנצח על המלאכה ולצידו חברי כנסת רבים, שליחים נאמנים, לעזרת ישראל מיד צר המלאים באמונה ובוודאות ישועתם של ישראל”.

צפו בדברי הרב צבי ישראל טאו

יו”ר המפלגה אבי מעוז: בשנה האחרונה היינו עדים למהפך

יו”ר נעם ח”כ אבי מעוז הזכיר בנאומו את תופעות הפוסט-מודרנה, עימם נעם נלחמת במטרה לשמור על זהות המדינה היהודית. בתוך דבריו הזכיר את אופיר לוי, ילדה בכיתה ז’ מהדרום, שנאלצה ללמוד לימודי נצרות “כאילו מדובר בבית ספר אזרחי בחוץ-לארץ, ולא בבית ספר ממלכתי במדינה היהודית”.

“קו ישיר מחבר בין תפירת התיקים לראש הממשלה לשעבר, ובין הניסיון לטשטש את הזהות האישית, לפרק את המשפחה, ולפגוע בקדושת הכותל המערבי” אמר ח”כ מעוז, וקרא לנתניהו “אל תירא ואל תיחת, במהרה יתגלו לעין כל השקרים והרדיפות, ויתנדפו להן כל העלילות. ועתה בממשלה היהודית-לאומית שתקום בעזרת השם אחרי הבחירות, צריך לתקן את נזקי הממשלה הקודמת, צריך להחזיר את הנשמה למדינה”.

חבר הכנסת אבי מעוז מנה חלק מפעילותו בשנה האחרונה בהיותו חבר כנסת: חשיפת הכוחות המאיימים על זהותה של מדינת ישראל, מאבק כנגד רפורמות הממשלה שנועדו לפגוע בזהות המדינה היהודית, הקמת השדולה למען הזהות היהודית שאליה חברו עשרות חברי כנסת וארגונים אזרחיים מציבורים שונים, עשרות הצעות חוק שביניהן: שמירה מחמץ בצה”ל ובבתי החולים, הרחבת סמכויות בתי הדין הרבניים, הגדרת מיהו יהודי, ציון חובה ‘אב ו’אם’ בטפסים ממשלתיים, סמכות הרבנות הראשית בכותל, ועוד. לאחר מכן אמר מעוז כי “בשנה האחרונה היינו עדים למהפך”, וכיום בכל המפלגות מדברים על זהות יהודית, דבר שקרה בזכות פעילותה של מפלגת נעם.

צפו בדברי יו”ר המפלגה, אבי מעוז

חברי המפלגה, באי וועידת נעם היקרים. ברצוננו להתנצל בפניכם, ובעיקר בפני ציבור הנשים, על קריסת ההפרדה בחלקים מסויימים במהלך הועידה. הדבר נבע הן בטעויות בתכנון הטכני והן מטעויות בשיקול הדעת. בע”ה נשתדל לשפר ולתקן להבא.
בהערכה רבה, אלקנה באב”ד, מנכ”ל מפלגת נעם

גלריית התמונות מהועידה

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר