מפלגת נעם מעלה הילוך: פותחת בקמפיין התפקדות למפלגה “בשביל הזהות היהודית של המדינה”

מפלגת נעם, החלה אתמול (ג’) בקמפיין ובמבצע התפקדות למפלגה תחת הכותרת “בשביל הזהות היהודית של המדינה – מתפקדים לנעם”. במסגרת המבצע צפויים מאות פעילי המפלגה לצאת ולפקוד אנשים בישובים, במוסדות ובבתים. בנוסף, תפעיל המפלגה טלפניה שתפקוד חברים טלפונית.

השבוע קיימה המפלגה כנס רכזים בזום עם מנכ”ל המפלגה אלקנה באבד ויו”ר המפלגה חה”כ אבי מעוז לקראת יציאת המפלגה לקמפיין מתפקדים. במהלך המפגש סיפר חה”כ מעוז “אנחנו רואים פירות בעבודתנו וגם מצליחים לעצור תופעות מסוכנות. יש לנו מטרה להוסיף ולצרף עוד אנשים לדרך”, הסביר מעוז.

מעוז סיפר לרכזים על התגובות מהשטח בעקבות העשייה בכנסת “קיבלתי מייל, ובו כתבה לי מישהי שהיא חילונית ושמאלנית, והיא נמצאת בצד השני של המפה. אבל היא ביקשה להודות על הדברים שאמרתי בשידור באחד הראיונות האחרונים שהיו. היא כתבה שהיא מסכימה עם כל דבר שאמרתי בראיון, ותודה שיש קול כזה בכנסת”, שיתף חה”כ מעוז את הרכזים.

בסיום דבריו עודד חה”כ מעוז את הפעילים לצרף עוד חברים לפעילות נעם “האמת חודרת מעבר לכל המסכים. אנחנו רואים פירות בעבודתנו וגם מצליחים לעצור תופעות מסוכנות. וחשוב לי שאתם, הפעילים, תהיו חלק משמעותי מהמפלגה ומדרכה. עלינו להוסיף ולצרף עוד אנשים לדרך שלנו. אנחנו שליחים של הציבור ואנחנו משתדלים לפעול למען הזהות היהודית של המדינה ולעשות טוב למען עם ישראל”, סיכם מעוז את דבריו.

אלקנה באב”ד שמרכז את פרויקט ההתפקדות סיפר בפגישה “כל מי שחשב שנועם זאת מפלגה אווירה שבאה לעשות סיבוב וללכת, צריך להבין שיש מאחורינו ציבור גדול שתומך ברעיונות שלנו והציבור רוצה שהמפלגה תצליח, ורוצה לפעול להצלחתה. בין אם זה בהקמת סניפים, התפקדות, וגיוס פעילים.

‏יש לנו עוד הרבה משימות על הפרק שנצטרך אליהם, נעם מבססת ומעמיקה את האחיזה שלה בשטח, ותמשיך להוביל ולפעול למען כלל עם ישראל בכנסת ומחוצה לה”, הוסיף באבד.

את מבצע ההתפקדות למפלגה פתחו בנעם לפני מספר חודשים. בשלב הראשון ערכו בנעם סדרת כנסים לפעילים הקרובים, שם הציגו את מטרות המפלגה ואת הפעילות של חה”כ מעוז בכנסת. כעת פותחת נעם בשלב ב’ של המפקד, שמסגרתו תפנה נעם לקהלים רחבים יותר.

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר