שתי פעולות של הורוביץ מהבוקר הן כל הסיפור

שתי כותרות משמעותיות קיבל שר הבריאות ניצן הורוביץ הבוקר בכלי התקשורת. האחת צפויה, השניה מפתיעה – אבל רק לכאורה, כי בעצם זה כל הסיפור.

כותרת ראשונה סיפרה על כך שמהיום יוכלו אנשים שחיים ב’זוגיות’ חד מינית לתרום דם במד”א. “אין הבדל בין דם לדם” זעקו הכותרות. כמובן, לא התנהלה בדיקה אמיתית של ההחלטה הזו והשלכותיה על מערך בדיקות הדם ועל מחלות אפשריות. מה זה חשוב, העיקר השוויון והפוליטקלי קורקט.

כותרת שניה סיפרה שיו”ר מפלגת השמאל מרצ סרב לחתום על מכתב נזעם, שחברי מפלגתו ניסחו ליאיר לפיד בעניין אישור 2,000 יחידות דיור ביהודה ושומרון. פה מגיעה ההפתעה: הורוביץ שווה נפש לבניה בהתנחלויות?! “לא רוצה לעורר מתיחות בקואליציה” הסבירו הפרשנים.

הורוביץ, כמו שאר אנשי וארגוני הפרוגרסיבים, יודעים טוב מאוד מדוע להניח לבניה ביהודה ושומרון. זוהי שעתם היפה ביותר, בה בכל יום הם מצליחים לקעקע ולפגוע עוד ועוד בדמותה של מדינת ישראל. בשביל זה הורוביץ מוכן אפילו לבנות בהתנחלויות ר”ל.

בכל יום שעובר כשממשלת בנט מנהיגה את המדינה דגל ישראל מיטשטש עוד, ומדינת כל אזרחיה מתחזקת.

הבשורה הטובה היא שיותר ויותר אנשים בציבור הישראלי מבינים את זה. נושא הבניה בהתנחלויות חשוב מאוד, אך זהותה ואופיה של מדינת ישראל נמצאים תחת מתקפה אדירה וחסרת תקדים והם הנושא הבוער כעת. כמו פרעה בשעתו, “כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ” וההשתוללות הפרוגרסיבית חסרת המעצורים תוביל בעזרת ה’ לפקיחת עיניים בכלל הציבור הישראלי, ולחיזוק וביצור זהותה של ישראל ביום שלאחר ממשלת הפרוגרסיביים, עוד הרבה יותר ממה שהיה לפניה.

צילום דוברות משרד הבריאות

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר