תתי אדם? ח”כ אבי מעוז הקריא במליאת הכנסת את הרשימה המפוארת של ההתיישבות הצעירה

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז (הציונות הדתית) תקף הלילה (בין רביעי לחמישי) במליאת הכנסת את חוק החשמל שאישרה ממשלת בנט-לפיד-עבאס ותהה מדוע דין ההתיישבות הצעירה בכלל וחומש בפרט אינו כדין היישובים הבלתי חוקיים שיחוברו לחשמל? “נפל דבר בישראל”, פתח מעוז את נאומו. “הכנסת אישרה את חוק החשמל. הכנסת אישרה חוק אנטי ציוני, אנטי חזרת עם ישראל לארצו, אנטי שיבת ציון, אנטי המשילות והריבונות, אנטי מדינת הלאום של העם היהודי. אבל ברצוני קצת לרומם את רוחי . יש פסוק בקוהלת: ‘גם זה לעומת זה עשה אלוקים’, ולכן אני רוצה לדבר על ההתיישבות הצעירה, שהיה לי חלק לא קטן בהקמתם ובביסוסם, ונתנחם בכך שהציונות נמשכת, וחזרת עם ישראל לארצו נמשכת, הלאומיות היהודית של המדינה נמשכת וממשיכה בעוז קדימה.

אני רוצה להצדיע לתושבי עדי עד, גבעת הרואה, עשהאל, מצפה יאיר, גבעות יצהר, אחיה, נווה ארז, נתיב האבות, ישוב הדעת, גבעת הראל, בית חוגלה, קידה, מצפה דני, שדה בועז, סנה יעקב, אש קודש, גבעת ארנון, בני אדם, רמת גלעד, הר חמד, מעוז צבי, נופי נחמיה, חוות יאיר, חוות גלעד, בוסטר נגוהות, גבעת החי”ש, חרשה, אביגיל, פני קדם. התושבים ביישובים המופלאים הללו מונים למעלה מ-20,000 נפשות, למעלה מ-12,000 ילדים. אני שולח מכאן ברכת חזקו ואימצו, המשיכו במפעלכם הקדוש, נמשיך לסייע לכם ונמשיך לעשות ככל יכולתנו כדי שהכרה בכם, וחיבור שלכם לחשמל תתרחש במהרה.

מעוז אף שלח איחולי הצלחה לאנשי ישיבת חומש. “תחזקנה ידיכם במפעל התורה שלכם, במפעל יישוב הארץ שאתם עסוקים בו, עם ישראל אתכם. לבושתה של הממשלה, שבמקום לחזק את הישיבה, במקום לאשר את הישיבה, נותנת פרס לטרור, והורסת שם מבנים, ואת מערכת החשמל, בזמן שהיא מאשרת את חוק החשמל לכל אותם ישובים בלתי חוקיים. תחזקנה ידיכם, עם ישראל אתכם”.

צילום תמונה ראשית: דוברות מועצה אזורית גוש עציון

תודה שהצטרפת!

נשמח לקבל עוד כמה פרטים:

תומכים למען הזהות היהודית של המדינה

הרשמו וחזקו את מפלגת נעם!

שומרים לכם על הפרטיות! לא נשתף או נעביר את פרטיכם לשום גורם אחר. 

צור קשר